{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

؟¿

؟¿
دیدگاه ها (۲)

.

خیلی قشنگه

واقعا چندتالایک داره

خدایاخیلی دوست دارم ولی اونوهم دوست دارم ازم نگیرش.

my sisys

اطلاعیهٔ رسمیِ نجاتِ طنز از انسدادِ ساختاری 😂مردمِ شریف! اگ...

اطلاعیهٔ رسمیِ نجاتِ طنز از انسدادِ ساختاری 😂مردمِ شریف! اگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط