{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به دل میگم بساز بسوز

به دل میگم بساز بسوز
هه
دیدگاه ها (۱)

دیگه نمیتونم بخوابم :-)

شب خوووووش

مشکی مشکی مشکی مشکی بازم مشکی فقط مشکی

تو دلم جات امنه ♥♥

زندگی جای قوی‌هاست، نه بازنده‌هایا می‌جنگی… یا له می‌شی!قله ...

بسوز ای اسرائیل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط