خدایااااااااااااااا خستم از این قفـــس که نامش زندگیســــ
خدایااااااااااااااا خستم از این قفـــس که نامش زندگیســــت ،،، پس قشـــنگی های دنــــیا دســـت کیســــت؟؟
- ۷۲۷
- ۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط