{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امروز دلم شکست

امروز دلم شکست

اما

تیکه ها از هم جدا نشد

چون دلم خانه کسی هست که نمی خوام

بی خانه شود زمستان در راه هست!!!
دیدگاه ها (۱۱)

خدایا هزارمرتبه شکرت...

@@@

بدترین درد اینه که ، مخاطب های گوشیتو چک کنی و بخوای با یکی ...

به سلامتى كسايى كه مرهم شديم واسه درداشون نمك شدن واسه زخ...

تیکه تیکه وجودمون همه درهم شکست💔

نمی خوام بی توـــــــــــ

کسی رو دیکع نمی خوام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط