سه مرحله از ریاستجمهوری در ایران:
سه مرحله از ریاستجمهوری در ایران:
۱- قبل از انتخابات:
خدا شاهده مشکلات کشور را به راحتی میشود حل کرد من برای همه آنها برنامه دارم!
۲- بعد از گرفتن رای:
ما از دولت قبل ویرانه تحویل گرفتیم نیمی از بودجه کشور کسری دارد!
۳- پایان ریاست جمهوری: رییسجمهور کاره ای نیست، حرفهای زیادی برای گفتن دارم که به وقتش خواهم گفت!!!
۱- قبل از انتخابات:
خدا شاهده مشکلات کشور را به راحتی میشود حل کرد من برای همه آنها برنامه دارم!
۲- بعد از گرفتن رای:
ما از دولت قبل ویرانه تحویل گرفتیم نیمی از بودجه کشور کسری دارد!
۳- پایان ریاست جمهوری: رییسجمهور کاره ای نیست، حرفهای زیادی برای گفتن دارم که به وقتش خواهم گفت!!!
- ۱.۰k
- ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط