{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دیونه ک باشی:

دیونه ک باشی:
دندونات میخاره،
موهات درد میگیرع..
دیدگاه ها (۳)

لحظه لحظه..بیشتر با ط آرامشو فهمیدم👑 عـَـصـمـامـیـ🐥

رفتی عز کنارم امارفتنت پر عز معما..

بعضی وختا انقد ب چپمعک یادم میرح اصن چپ ندارم😹 💦

یک شبِ عاشق شدم خوردم زمین..

هم لباست هم چشمات هم موهات هم پلکات هم دستات هم لبات هم ابرو...

رفع ریزش مو

توهم موهات میریزه میخوای قط بشه و دوباره رویش داشته باشی همی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط