ای کاش دلم پنجره ای دیگرداشت؛
ای کاش دلم پنجره ای دیگرداشت؛
ای کاش دلم فقط شقایق می کاشت...
ای کاش کسی می آمد وغم ها را،ازقلب اهالی زمین برمی داشت..
ای کاش دلم فقط شقایق می کاشت...
ای کاش کسی می آمد وغم ها را،ازقلب اهالی زمین برمی داشت..
- ۱۰.۴k
- ۲۲ فروردین ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط