{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من که روزه نیستم "بیمارم"

من که روزه نیستم "بیمارم"

ولی برای بقیه صبوری رو آرزو میکنم ^___^

روزتون قبول باشه…
دیدگاه ها (۴۲)

زمان زود میگذره ~-~از تک تک لحظات زندگیتوناستفاده کنید ^____...

#هنری #فانتزی #دیجیتالی

#طراحی #گرافیک #هنری #دیجیتالی

#طراحی #گرافیک #هنری

منم ارزو میکنم بیاین قبول کنیم همه ارزو میکنن😁

این صحنه رو برای همه ی گنشین پلیرا ارزو میکنم🥹🌙🫂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط