✍🏼اخییی
✍🏼اخییی
سوخیدی ؟؟؟
پرچم قلابی نذاشتن بالا ببری آره ؟؟
یا بهتون با انگشت شلیک شد جاویدنام دادید ؟؟
همین که اومدی اینو گفتی،،
نه تنها دوباره و صدباره خودت و از چشم انداختی
بلکه هویت نداشتت و بهتر به رخ کشیدی 🧐
امیدوارم امسال تیم ملی عالی کارکنه انشاالله
سوخیدی ؟؟؟
پرچم قلابی نذاشتن بالا ببری آره ؟؟
یا بهتون با انگشت شلیک شد جاویدنام دادید ؟؟
همین که اومدی اینو گفتی،،
نه تنها دوباره و صدباره خودت و از چشم انداختی
بلکه هویت نداشتت و بهتر به رخ کشیدی 🧐
امیدوارم امسال تیم ملی عالی کارکنه انشاالله
- ۲۸۰
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط