هعییییی... یادته چقدر این جمله رو برام مینوشتی... خعییی..
هعییییی... یادته چقدر این جمله رو برام مینوشتی... خعییی... باورم نمیشد روزی اینو بنویسمو تونباشی که بنویسی عااااااااشقتمممم 😔 😔 😭 😭 💔 💔 هعییی
- ۵۸۹
- ۲۰ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط