{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیا .

بیا .
در خلوت
کوچه دلم
گاهی بزن .
صدای گامهایت
طپش قلب من است .
دیدگاه ها (۱)

هرگز نبوده است قلب من اینگونه گرم وسرخ .

the best place at world

گفتیم چه شد یاد شهیدان!؟ گفتند:یک کوچه به نامشان نکردیم مگر!...

لبخند ت همیشه پایدار .

صدایم بزن«بلند بلند»...تو عشق ترین... صدای روشنی قلب منی...

آتیش عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط