{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه این جوری دکو دستش رو دراز میکرد من میپریدم به سرش نه

اگه این جوری دکو دستش رو دراز میکرد من میپریدم به سرش نه از دستش بیگیرم 😂
دیدگاه ها (۱)

راستی من گربه دارم ببینین از ۱۰۰ درصد چند میدین 💚

چشم هام چطوره 👁️👄👁️

برای ست کردن کار میکنه ☺️

هممم ماشین و دکو کاچان 🤪🔥🐺🐰🔥

جوری که این دوتا خوبن ...#باکودکو #باکوگو #کاچان #کاتسوکی #ا...

جوری که اگه این آهنگ نبود...>>>

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط