تبریک به دوستان با شخصیت پرسپولیسی ....
تبریک به دوستان با شخصیت پرسپولیسی ....
زشته بخدا بعضی از دوستان پرسپولیسی
بیان الفاظی رو بکار میبرن که برای شخصیت خودشون زشته
یکیش هم که کلی میگه من بانوم و من خانومم فلانم بعدش شخصیت زشت خودشو نشون میده متاسفم براشون
زشته بخدا بعضی از دوستان پرسپولیسی
بیان الفاظی رو بکار میبرن که برای شخصیت خودشون زشته
یکیش هم که کلی میگه من بانوم و من خانومم فلانم بعدش شخصیت زشت خودشو نشون میده متاسفم براشون
- ۹۳۳
- ۰۴ آبان ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط