{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

bts

bts
وااای من چرا اسم اینارو یاد نمیگیرم
هرکی بلده از چپ به راست بنویسه ترو خدا
دیدگاه ها (۵۴)

نخونده ن لایکین سلام.. میخوام دعوتتون کنم ب ی چالش.. اگه قبو...

تو رو خدا راستشو بگین اصلا ناراحت نمیشم خخخخخخخخخ

کامنت کن ماشینتو ببینم خجالت نکش

وی عششششقمه❤❤❤❤❤❤❤❤❤

ترو خدا راست نباشه 🥹😭

ترو خدا بگید هرکی بگه براش تو پی پارت جدید میفرستم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط