bts
bts
وااای من چرا اسم اینارو یاد نمیگیرم
هرکی بلده از چپ به راست بنویسه ترو خدا
وااای من چرا اسم اینارو یاد نمیگیرم
هرکی بلده از چپ به راست بنویسه ترو خدا
- ۱.۷k
- ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۵۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط