بحث پست بحث ایوری با خاله
بحث پست بحث ایوری با خاله
شه در واقع اتقاد خوانواده ی ایوری اینه که در بدی کمی خوبی و در خوبی کمی بدی است ولی او ری اینجوری نیست اتقادش اینه که. هم در بدی کمی خوبی هم در بدی کمی خوبی است و هم بدی کامل هم خوبی ی کامل وجود دارد
شه در واقع اتقاد خوانواده ی ایوری اینه که در بدی کمی خوبی و در خوبی کمی بدی است ولی او ری اینجوری نیست اتقادش اینه که. هم در بدی کمی خوبی هم در بدی کمی خوبی است و هم بدی کامل هم خوبی ی کامل وجود دارد
- ۲.۳k
- ۲۲ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط