{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من عمدا باختم ....

من عمدا باختم ....
گاهی اوقات باید از عمد باخت تا از بازی بیای بیرون .. :(
دیدگاه ها (۲)

دلم گرفته....

Much better than being alone in the privacy Tnhabvdn with on...

شهربازی میخوام *_*

رقص ما بچه های ریاضی ^_^

. گاهی باید باخت تا برد

زندگی

ماشین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط