{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش دو نفر بودم....

کاش دو نفر بودم....

یکی زندگیش را میکرد....

و دیگری فقط تورو دوست داشت....!!!
دیدگاه ها (۱)

در این دنیا فقط آدم های خوب "احساس گناه"میکنند.....

والاااا

زمستونتون خوش

#بیدل

کاش یکی مثل اینا برای منم گریه میکرد

🤍کاش بدونه اینکه من بگم بفهمی من تورو دوست دارم .✨

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط