هیچوقت ندیدم کسی اینگونه صدایت کند. ج.م. نه همه باافتخار
هیچوقت ندیدم کسی اینگونه صدایت کند. ج.م. نه همه باافتخارمیگویندشهیدجهادمغنیه
امااینطرف بعضی هااینقدرگندکاشته اندکه وقتی میخواهی اسمشان رابگویی بایدبگویی م.ه
امااینطرف بعضی هااینقدرگندکاشته اندکه وقتی میخواهی اسمشان رابگویی بایدبگویی م.ه
- ۲۲۰
- ۰۴ اسفند ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط