{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه خبر کونکشا

چه خبر کونکشا
هیچی نمیگید چراااااااا
دیدگاه ها (۱۲)

هر وقت برق میره یاد این میوفتم😂😂😂😂

حال و روزم:

اره حرومزاده، بدون!

هیچی نشد نداره!...

اینم یه ادیت از کراش اعظم

بچه هااااا چرا برای رمان خورشید و ماه چیزی نمیگید😑بزارم یا ن...

چراااااااا؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط