{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حس خوبیه ببینی ی نفر همه رو ب خاطر تو پس زده

حس خوبیه ببینی ی نفر همه رو ب خاطر تو پس زده
واسه رسوندن خودش ب تو همه راهو نفس نفس زده حس خوبیه
حس خوبیه ببینی ی نفر واسه انتخاب تو مصممه
دستتو بگیره و بهت بگه موندش کنار تو مسلمه حس خوبیه
تو همین لحظه که دلگیرم ازت از همیشه ب تو وابسته ترم
اگه حس خوب توو ب من نبود فکر عاشقی نمیذاشت ب سرم
ب من انگیزه زندگی بده تا دوباره فک کنم کنارمی
ب دروغم شده دستامو بگیر الکی بگو که بیقرارمی الکی
اون تا بودی ک همیشه با نگات لحظه های منو عاشقونه کرد
این منم ک تو تموم لحظات واسه عاشقی تو رو بهونه کرد
هرگز اون نگاهه مهربونه تو بی تفاوتی رو یاد من نداد
من پر از نیاز با تو بودنم مگه میشه قلب من تورو نخواد.
دیدگاه ها (۱)

چه غریب ماندی ای دل ! نه غمی ،نه غمگساری نه به انتظار یاری ،...

بغض دارم، گریه دارم، بیقرارم بعد تو؛برگ ریزان خزانم، بی بهار...

♥ ♥

♥ ♥

پارت ⁵⁰+هه دلیل خوبیه واسه توجیه مسوم شده بودم جالبه بچم مرد...

رمان غریبه کوچولو

نومیدی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط