{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من اگه چیزی ندارم

من اگه چیزی ندارم
من اگه خالیه دستام باتموم این نداری تورومیخوامودوست دارم
#Eshgham
دیدگاه ها (۳)

خخخخخخخخخخخخخ

آخخخخخخخییییییی...

عمه فداششششششش...#Farima

...

🗣 تو هیچ کسی رو نداری دختر جون :من ندارم ههه من کتاب خوندنو ...

سلام بر همه دوستان میشه کسی نیاد پی الکی نگه من خونه دارم اگ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط