{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من هم باید رای بدهم...

من هم باید رای بدهم...
دیدگاه ها (۲)

ای کاش یک دانه تسبیح تو بودم...

...

چو طفل این امرا دست در گریبانندتو ای امیر قبیله چه دست تنهای...

سید علی لب تر کندجان را فدایش می کنیمان شاءالله...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط