{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

درون هر انسان، داستانی ست که دوست ندارد

درون هر انسان، داستانی ست که دوست ندارد
آن را فراموش کند.
دیدگاه ها (۵)

دیر می فهمی که زندگی نکردی، وشیش دنگ حواست به" چی میشه" ها ب...

چشاتو میخرم...... غمشو بیشتر☆♡

قدری حال خوب، بی ترس فردا آرزوست.....

....

وقتی کسی سعی میکند چیزی را فراموش کند، یعنی فراموش کردن برای...

«غم» داستانی تازه سر کرده ستاینجا سَراپا گوش باید بود...!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط