بیژن کوشکی
بیژن کوشکی
بیژن کوشکی (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۵۸ در خرمآباد) بازیکن فوتبال است. او عضو باشگاه استقلال تهران و در پست مدافع بازی میکرد.
کوشکی در سال ۱۳۸۶ از باشگاه پاس همدان جدا شد و به استقلال تهران پیوست. وی بعداز 4 فصل موفق به دلایلی از استقلال جدا شد وبه مس کرمان پیوست.دراوایل فصل از ناحیه زانو مسدوم شد و مجبور به کنارگیری ازمیادین فوتبال شد.
بیژن در مورد آخرین وضعیتش گفت: پس از مصدومیتی که در مس کرمان گریبانگیرم شد، دیگر با تیمی قرارداد نبستهام و تنهایی تمرین میکنم.
این بازیکن لرستانی با اشاره به طلبش از باشگاه استقلال، یادآور شد: 197 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارم که 20 درصدش را نمیدهند و برای 140 میلیون باقیمانده هم دائم امروز و فردا میکنند. دوست دارم بابت زحمتی که میکشیم، احترام بگذراند. 4 سال در استقلال بازی کردم اما در مجموع 300 میلیون تومان نگرفتم و این در حالیست که سال 89 قراردادم با استقلال 300 میلیون بود.
وی با بیان اینکه اگر راجع به پول حرف بزنی میگویند طرف بداخلاق است، تأکید کرد: بازیکن برای گرفتن حقش حرف بزند میگویند آدم بدی است اما چنانچه کسی چاپلوسی کند، همه از او تعریف و تمجید میکنند. بازیکن هم تیمی من برای اینکه بازی کند دست به هر کاری میزد. اگر به برخی کارها تن میدادم، الان کاپیتان استقلال بودم.
کوشکی اضافه کرد: اگر ارتباطات منفی داشتم الان نیاز نبود دنبال پولم بدوم. خدا را شاهد میگیرم اگر دنبال ارتباطات میرفتم شاید حالا در تیم ملی فیکس بازی میکردم. متأسفانه چیزهایی در فوتبال ایران وجود دارد که حال آدم را بد میکند.
افتخارات
قهرمانی در جام حذفی ۸۷-۱۳۸۶ به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ به همراه تیم استقلال تهران
بیژن کوشکی (زادهٔ ۳ تیر ۱۳۵۸ در خرمآباد) بازیکن فوتبال است. او عضو باشگاه استقلال تهران و در پست مدافع بازی میکرد.
کوشکی در سال ۱۳۸۶ از باشگاه پاس همدان جدا شد و به استقلال تهران پیوست. وی بعداز 4 فصل موفق به دلایلی از استقلال جدا شد وبه مس کرمان پیوست.دراوایل فصل از ناحیه زانو مسدوم شد و مجبور به کنارگیری ازمیادین فوتبال شد.
بیژن در مورد آخرین وضعیتش گفت: پس از مصدومیتی که در مس کرمان گریبانگیرم شد، دیگر با تیمی قرارداد نبستهام و تنهایی تمرین میکنم.
این بازیکن لرستانی با اشاره به طلبش از باشگاه استقلال، یادآور شد: 197 میلیون تومان از این باشگاه طلب دارم که 20 درصدش را نمیدهند و برای 140 میلیون باقیمانده هم دائم امروز و فردا میکنند. دوست دارم بابت زحمتی که میکشیم، احترام بگذراند. 4 سال در استقلال بازی کردم اما در مجموع 300 میلیون تومان نگرفتم و این در حالیست که سال 89 قراردادم با استقلال 300 میلیون بود.
وی با بیان اینکه اگر راجع به پول حرف بزنی میگویند طرف بداخلاق است، تأکید کرد: بازیکن برای گرفتن حقش حرف بزند میگویند آدم بدی است اما چنانچه کسی چاپلوسی کند، همه از او تعریف و تمجید میکنند. بازیکن هم تیمی من برای اینکه بازی کند دست به هر کاری میزد. اگر به برخی کارها تن میدادم، الان کاپیتان استقلال بودم.
کوشکی اضافه کرد: اگر ارتباطات منفی داشتم الان نیاز نبود دنبال پولم بدوم. خدا را شاهد میگیرم اگر دنبال ارتباطات میرفتم شاید حالا در تیم ملی فیکس بازی میکردم. متأسفانه چیزهایی در فوتبال ایران وجود دارد که حال آدم را بد میکند.
افتخارات
قهرمانی در جام حذفی ۸۷-۱۳۸۶ به همراه تیم استقلال تهران
قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۸۸-۸۷ به همراه تیم استقلال تهران
- ۱.۵k
- ۱۳ دی ۱۳۹۲
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط