{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه این خونه‌ است پس اون چیزی ک ما توش زندگی میکنیم چیه پ

اگه این خونه‌ است پس اون چیزی ک ما توش زندگی میکنیم چیه پس
دیدگاه ها (۳)

‏ایران جلو اسپانیا و پرتقال و ژاپن VS ایران جلو کامبوج و کشو...

دهه شصتی نیستی اگه با ژل آتوسا خودتو کچل نکردی ((:

آپارتمانی که منو رفیقام توش زندگی میکنیم :)

کی...🔞م تو همه ی اون خواب هایی که توش به توعه لاشی رسیدم

تو کامنتا یجور رفتار کنید انگار همه تو یه خونه زندگی میکنیم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط