{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولین آرت تمرینی تو زندگیم

اولین آرت تمرینی تو زندگیم
بدون بیس و قالب گیریه
خوب شد ؟
هرچند زیاد خوب نیست ولی بد هم نیست بنظرم
راستی این آپدیت رین هم هست البته فکر نکنم یادتون باشه رین کدوم اوسیمه
دیدگاه ها (۱۹)

آرت مسابقه

آرت دتیز

آرت دتیز

پست بی ربطه

𝑚𝑒࣭𝑜𝑤 𝑚𝑒࣪𝑜𝑤‌ ...

واییی هوراااا دست بزنیددد بالاخره پست شدددد ننه_😭😭😭✨نتم ضعیف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط