...🍄New Post🍄...
...🍄New Post🍄...
___________★___________
ثلام ثلام 🗣
میدونم همه از دستم ناراحتن و ازم متنفرن💔🗣
شاید برا تون سوال باشه که چرا اومدم دلیلش اینکه ننم گوشیش رو به من میده ولی "خیلیییییییی کم" و شاید زیاد نتونم بیام و باید بگم که دلتون رو به این خشک نکنید که من دیگه اصلا نمیرم بلکه شاید برم🗣
چون مامانم گوشیش رو نمی منم با هزار تا ثلام ثلوات راضیش کرادم گوشیش رو بده💔😭
اون موقع که من نبودم پست هاتون رو نگا میکردم و دیدم که خیلی ها تون بخاطر من اف زدید که واقعا ممنون که دوست های خوبی هستید(:
و اینکه من بصورت موقت اومدم و اگر دیدید که چند روز نبودم پس بدونید که ننم گوشیش رو بهم نداده
و من فردا میرم مسافرت و شاید نیام ویس
خلاصه حالم خیلی بده الان فک کنم۲ ماهه که گوشیم نیست و نمی تونم زیاد بیام ویس و ببخشید بخاطر این و دوباره ببحشید اگر اف زدنم ناراحتت تون کرد
بنده قصت بدی از اف زدن نداشتم و فقط میخواستم برم تا حالم بهتر بشه و دوباره برگردم الان هم حالم خوب نیست فقط بخاطر دوستام اومدم
______
اس ۲ یه فن ارت از نال و انتیتی ۳۰۳ کشیدم فک نکنم کسی اینا رو بشناسه😮💨
سوال پست: شیپ مورد علاقتون تو ماینکرافت چیه؟
مایل به حمایت؟
اگر حمایت نکنی لیو اس ۳ میاد میکشتون🗣
نظرتون.🎀
___________★__________
___________★___________
ثلام ثلام 🗣
میدونم همه از دستم ناراحتن و ازم متنفرن💔🗣
شاید برا تون سوال باشه که چرا اومدم دلیلش اینکه ننم گوشیش رو به من میده ولی "خیلیییییییی کم" و شاید زیاد نتونم بیام و باید بگم که دلتون رو به این خشک نکنید که من دیگه اصلا نمیرم بلکه شاید برم🗣
چون مامانم گوشیش رو نمی منم با هزار تا ثلام ثلوات راضیش کرادم گوشیش رو بده💔😭
اون موقع که من نبودم پست هاتون رو نگا میکردم و دیدم که خیلی ها تون بخاطر من اف زدید که واقعا ممنون که دوست های خوبی هستید(:
و اینکه من بصورت موقت اومدم و اگر دیدید که چند روز نبودم پس بدونید که ننم گوشیش رو بهم نداده
و من فردا میرم مسافرت و شاید نیام ویس
خلاصه حالم خیلی بده الان فک کنم۲ ماهه که گوشیم نیست و نمی تونم زیاد بیام ویس و ببخشید بخاطر این و دوباره ببحشید اگر اف زدنم ناراحتت تون کرد
بنده قصت بدی از اف زدن نداشتم و فقط میخواستم برم تا حالم بهتر بشه و دوباره برگردم الان هم حالم خوب نیست فقط بخاطر دوستام اومدم
______
اس ۲ یه فن ارت از نال و انتیتی ۳۰۳ کشیدم فک نکنم کسی اینا رو بشناسه😮💨
سوال پست: شیپ مورد علاقتون تو ماینکرافت چیه؟
مایل به حمایت؟
اگر حمایت نکنی لیو اس ۳ میاد میکشتون🗣
نظرتون.🎀
___________★__________
- ۱.۲k
- ۰۳ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۵)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط