{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من خیلی استرس دارم.

من خیلی استرس دارم.
با ایشون میرم یه دوری بزنم.
قبل از بازی میایم:)
دیدگاه ها (۱۰)

روزنامه ی مارکا: رونالدو الان مث شیری درون قفسه.اگه از قفس د...

من رفتم شام بخورم ک با انرژی بیام.وااااای من دارم میمیرم.بوس...

#کریم انصاری فرد

یه خبر خیلی بد برای بیل.....بارترا از لیست بارسا خط خورد :|

‏یه شب میرم قدم بزنم و دیگه برنمیگردم..!🖤 ִֶָ ️

sans in bag

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط