{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ببخشید ک نبودم گوشیم خراب بود و احتمالا دوباره خراب میشه

ببخشید ک نبودم گوشیم خراب بود و احتمالا دوباره خراب میشه
دیدگاه ها (۰)

رمانم رو بنویسم

ببخشید بچه ها یه چند روز نبودم گوشیم خراب شده بود

سلام خوشگلا ببخشید این چند روز نبودم گوشیم خراب شده بود تعمی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط