{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه چبزایی حقیقتن حقیقت باید قبولشون کنی چه بخوای چه نخوای

یه چبزایی حقیقتن حقیقت باید قبولشون کنی چه بخوای چه نخوای😑 😕
دیدگاه ها (۲)

خفه نشدم خفش کنی ها.........

اسمووووون بعضی عاشق محو شدن تو شم

نمی دونم این روزا زیاد حالم خوب نیس خیلی تنهام تنها تر از هم...

عذابم نده 😢

آپدیت اکانت ژاپنی X (توییتر) استری کیدزSTAY JAPAN MOBILE🗣️اس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط