{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏گفت زن مسبب فساده..

‏گفت زن مسبب فساده..
گفتم آره راست میگی..
زنی که نه ماه سختی و بار به دنیا اومدن یه احمقی مثل توروبدوش بکشه که نمیشه مُنکرِ حرفت شد...!!!
دیدگاه ها (۲)

هروقت تونستی توقعت رو از خودت بیشتر کنی ‏از همونجا ‏پیشرفت ک...

روی کارات فک کنبه همه چی....شاید توام مقصریT_T

*^▁^*

-_-

( خانواده جاسوس)پارت6زنگ اخر خورد دامیان_بکی_انیا_نوچه های د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط