{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط تو باشی ، هرچی ضرر و زیان کردیم اشکال نداره ...

فقط تو باشی ، هرچی ضرر و زیان کردیم اشکال نداره ...
دیدگاه ها (۱)

لا حول ولا قوت الا بالله

درد هجری کشیده ام که مپرس ...

حضرت حافظ راه نشونم بده ...

بی سرزمین تر از باد ...

اشکال ندارد اشکال نداره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط