{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من تا آخرین نفس در این زمین دوستت خواهم داشت🌌🌌🌈 #EXO

من تا آخرین نفس در این زمین دوستت خواهم داشت🌌🌌🌈 #EXO
دیدگاه ها (۴)

مگه داریم از #اکسو بهتر☁ς🌌؟ #8YearwithEXO

کیوتی خودمه☁🌌 #baekhyun

#8yearwithEXO 🎈🎉💕💕

هشت سالگی گروهمون مبارک💋💋💞🎉🎉 #EXO

تا اخرین نفس مال خودمی A💕❤

استاد شهریار چه زیبا می گوید:گر مرا ترک کنی من ز غمت می سوزم...

و چنان رنجم دادی گویی اخرین دشمنت بر روی زمین بودم .

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط