امروز تولدم بود...
امروز تولدم بود...
همگی باهم میگید:
'خب به عنمون'
فردا هم تولد سانیه
همگی باهم
'به عنمون'
مرسی از یاساشی بانو و ساکومی که یادشون مونده و تبریک گفتن
از هردوشون ممنونم
ببخشید که دیگه دارم زود زود پست میزارم
واقعا دیگه اونقدر شوق و اشتیاق پست گذاشتن ندارم
برای همین خیلی کم پست میزارم
فقط میخوام بگم که
نمیخوام آف بزنم ولی پست هم زود زود نمیزارم
خب...
بای
#پستموقت
همگی باهم میگید:
'خب به عنمون'
فردا هم تولد سانیه
همگی باهم
'به عنمون'
مرسی از یاساشی بانو و ساکومی که یادشون مونده و تبریک گفتن
از هردوشون ممنونم
ببخشید که دیگه دارم زود زود پست میزارم
واقعا دیگه اونقدر شوق و اشتیاق پست گذاشتن ندارم
برای همین خیلی کم پست میزارم
فقط میخوام بگم که
نمیخوام آف بزنم ولی پست هم زود زود نمیزارم
خب...
بای
#پستموقت
- ۶۲۸
- ۰۴ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۱۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط