{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

همه ما به یکی احتیاج داریم

همه ما به یکی احتیاج داریم
که علاوه بر دیدن خوبیامون،
بدیامونو هم ببینه ولی بازم مارو بخواد.
دیدگاه ها (۱)

شادی کوچکی میخواهمآنقدر کوچک که کسی نخواهدآن‌را از من بگیرد

ڪاش مےشدیہ روزایے از زندگیو ادیت ڪنیم

تو منو تجربه ڪردیمن تو رو زندگی

می‌دانم...دیگر برای من نیستیاما دلی که تنگ باشداین حرفها را ...

یکم مونده تا ۲۰۰ تایی

باهم ببینیم

اینم از عمل به قول مون💝عمل به قول ببینی لف بدی حرامت💀مرسییی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط