{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

♥🙂🙏🏻

♥🙂🙏🏻
دیدگاه ها (۲)

لبخند بزن؛ هیچ کسی واسش مهم نیست که تو چه حسی داری :)🥀

❤💋

حضورت در قلبم مثل نفس کشیدن استآرام و بیصدا اما همیشگی♥

💞💋

مهم است؛ مهم است در چه محیطی قرار بگیریوبا کدام آدم ها و با ...

Canard ! Sedasima

@d.i.y.a.n

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط