{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بقالا هم بد اخلاق شدن برا ما😑😅

بقالا هم بد اخلاق شدن برا ما😑😅
دیدگاه ها (۱۵)

ریدم😅😅

گشنه😑😅😅

سلام علیکوم🤝😅

یکم ابهت داشته باش مرد😑😅

چقدر بد اخلاق 🤣🤣

سوال پست : مهربونی یا بد اخلاق ؟

ببخشید بد اخلاق بودم فقط گشنم بود آشتیی؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط