{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهی‌ُسکوت‌بِهتَرین‌جَوابه،

گاهی‌ُسکوت‌بِهتَرین‌جَوابه،
دیدگاه ها (۰)

میدونین دیگه تعطیلات هم بهم مثل قبل خوش نمیگذره.....

اینم از آخرین پست امروزاین روایت من و خواهرمههه🤣😂

بخدا خونه که نیست، شکنجه گاهه.

خواستم همه چیو درست کنم؛ زورم نرسید ‌.

و گاهی سکوت بهترین دارو برای دردمونه

گاهی سکوت بهترین حرکتیه که میتونی بزنی:)

گاهی سکوت بهترین جواب برای ادم های احمق🍷

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط