{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

او نامش را گم کرده و من اصالتم را😔 😔 😔

او نامش را گم کرده و من اصالتم را😔 😔 😔
دیدگاه ها (۲)

مهم نیست چقدر باخته و چقدر برده مهم اینکه ما استقلالی ها اگه...

همه جا ذکر حسین است ولیکن ما را.ذکر ارباب شنیدن ز لب های م...

عشق فقط خدا❤

اصالتم.....

اصالتم زبانم است 🙂

هر بژی کورد و کوردستان اصالتم افتخارمهᴋᴏʀᴅ❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط