سلام شبتون بخیر
سلام شبتون بخیر
تقدیم به رزمهربون
پست آخر
بعضی اردوستان نه اسمشونا تونستم بخونم نه آدیشونا سخته
حالا بگذریم
چندتا ازدوستان مونده فرداشب انشاالله مینویسم
خسته نباشید بدرود
تقدیم به رزمهربون
پست آخر
بعضی اردوستان نه اسمشونا تونستم بخونم نه آدیشونا سخته
حالا بگذریم
چندتا ازدوستان مونده فرداشب انشاالله مینویسم
خسته نباشید بدرود
- ۳۱۵
- ۰۳ آبان ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط