{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیفهمن که چون نفهمن😅 😅

نمیفهمن که چون نفهمن😅 😅
دیدگاه ها (۱)

خدا نگهدارشون باشه همیشه 🤗

🙏 🙏 🙏

☺ ☺

👌 👌

همه نمیفهمن

متاسفانه نمیفهمن😞💔

تا سرد نشی قدر خوب بودنتو نمیفهمن.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط