حواسمون باشه دل آدما شیشه نیست
حواسمون باشه دل آدما شیشه نیست
روی اون " ها " کنی بعد قلب بکشی
بعد بشینی و آب شدنش رو تماشا کنی!!!
روی شیشه ی نازک دل آدما اگه قلب کشیدی
باید مردونه پاش وایستی..
روی اون " ها " کنی بعد قلب بکشی
بعد بشینی و آب شدنش رو تماشا کنی!!!
روی شیشه ی نازک دل آدما اگه قلب کشیدی
باید مردونه پاش وایستی..
- ۳.۱k
- ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط