{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر سال روز تولدم شمع های بیشتری همرا با خودم برایم‌اشک‌می

هر سال روز تولدم شمع های بیشتری همرا با خودم برایم‌اشک‌میریزند. .. تولدم مبارک۲۰۲۴/۴/۱۵
دیدگاه ها (۰)

pov:تو تنهایی کی همراهت بود من:کیم ناجون از بی تی اس

چرا روز تولدم اینقدر شخمیه ؟🥺🤌😫

من شمشیر بخورم گریه نمیکنم ولی حرفای نامی بی اختیار اشکمو در...

امروز من به دنیا آمدم هر سال جشنی میکرفتم برای دیدن لبخندها ...

تولدم مبارک کادو خودم به خودم

سه روز پیشت تولدم بود تولدم مبارک 😃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط