بعد از رفتنش کسی تو دلم نرفت.........فقط دود بود که توریه
بعد از رفتنش کسی تو دلم نرفت.........فقط دود بود که توریه هام رفت....
- ۲۹۵
- ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط