{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امسال هم تموم شد:))))

امسال هم تموم شد:))))
ولی من نمیخوام بهترین دوستامو رو از دست بدم😭دوستامو ممکنه دیگه نبینم:) 💔😭😭😭😭😭😭🖤🖤🖤🖤💔💔💔💔
دیدگاه ها (۲)

ولی هفتمم4 ماه دوری از الان شروع شد:)

:)))

راسی کسی بله داره؟

رمان = زندگی 🥲🤍🦋

چه اتفاقی برات افتاد؟بهترین دوستامو از دست دادم 🙃🙂

حالم خوب نیست، اصلا حالم خوب نیست ولی این اولین ویدیو کانالم...

امروز روز فارغ التحصیلی موووووووننننننن کپشن مهم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط