{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا این امضای منه

آقا این امضای منه
راحتش کردم ،
هرکی خواست جعل کنه ،
زمینی، چیزی
بزنه به اسم مون بزنه ..

شکایت هم نمیکنم فقط عقب نشینی نداشته باشه
دیدگاه ها (۰)

فقط قهر کردنش😂😂

کاش زندگی دنده عقب داشت....

تو دلیل حال خوب منی :)

😂😂😂😂😂

اخبار سه تفنگدار: اقا دهن من و.... هرکی دیگه هرررکیییی دیگه ...

سبحان الله دراما پشت دراما

‌♨️ ️‌️کانال 12 اسرائیل به نقل از یک مقام امنیتی: این بار، م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط