{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وقتی که بی تابش میشوی وقتی که ارزوی بااوبودن راداری چه اح

وقتی که بی تابش میشوی وقتی که ارزوی بااوبودن راداری چه احساسی داری؟؟؟
حس دلتنگی
دیدگاه ها (۱)

عاشقی

کی این اهنگووو دوس داره ؟؟؟؟

ابجی خودمی R

خخخخخ فضای مجازی است دیگر

دلتنگی برای کسی که دوسش داری ....زیباترین حس دنیاست

آهنگی که پلی میشه وقتی تو جنگ یه ایرپاد به گوش‌ داری و لرزش...

#بفرست_براش♥ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤഽ❤️چه حس قشنگیهوقتی میشی محرم دل یکییکی ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط