{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😂😂😂سرش‌تو سطل‌آشغال ‌بوده نفهمیده‌😂🤣

😂😂😂سرش‌تو سطل‌آشغال ‌بوده نفهمیده‌😂🤣
دیدگاه ها (۲)

😂🤣

وقتی ‌قرار‌اولت‌‌خجالت‌میکشی😂😂😂

😂😂😂لایک‌‌‌کامنت‌یادت ‌نره♥️

اینا‌هم‌کراش‌های قدیم‌بودن‌😂😂😂😂♥️

خیلی حال میده یکی یکی اشغال های زندگیت خودشون برن تو سطل اشغ...

چالش رو رفتم بگوید

خیلی خوشحالم بعضیا خودشون باهام قطع ارتباط میکنن،انگار اشغال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط