{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنقدر عمیق خوابت را دیدم

آنقدر عمیق خوابت را دیدم
که
توانستم لمست کنم...!
دیدگاه ها (۱)

یکی ازم پرسید: کی اذیتت میکنه؟گفتم: انتظارات خودم

دل که تنگ استبه کجا باید رفت

من که نباشم دنیا یک "من" کم دارداماتو که نباشی من یک "دنیا" ...

عمق عشق هیچوقت فهمیده نمیشود مگر در زمان فراق ...!

هنرمندان

"یک شب از قصد رفتم 《تنهاشی》دیدم حالت خوبه،تا صبح هرچند مردم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط