{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آقا یه سوال

آقا یه سوال
وقتی من آرت میکشم و فقط دو نفر میان حمایت میکنن یعنی آرت های من چرته؟احساس میکنم هم باید آرت کشیدن رو بزارم کنار و هم سایورا رو
دیدگاه ها (۱۰)

عید غدیر

خبر

دیشب

کد قلم ibis paint X

سلام خواستم بگم ....ارتیست بودن رو یه مدت (شاید برای همیشه) ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط